Jämför bara med dig själv!

Kategori: Mental träning

Vi vill alla bli bättre. Bättre än alla andra...
 
Idag är det första tipset att faktiskt försöka att bara jämföra med dig själv. Vi har alla så otroligt olika förutsättningar oavsett om det gäller skola, jobb eller träning. Det är ditt resultat som räknas, det är din resa. Vi startar aldrig vid samma linje och vi går aldrig i mål i samma målgång. Se till att du gjort det bästa av din resa!
 
Det andra är att säg aldrig Jag måste, utan använd istället Jag vill eller Jag kan!
Det har visat sig att använder du Jag måste så ökar din puls med 2 slag/min vilket kan leda till ohälsosam stress.
Vill du få hjälp med att sätta upp nya mål, kolla då mitt tidigare inlägg → MÅLSÄTTNING!
 

Kommentarer

  • bästa proteinpulvret säger:

    Hej! Jag har gjort en sida som rankar proteinpulver. kolla gärna in den och skriv vilket ditt favoritpulver är :) mvh Greger

    2013-09-12 | 04:10:27
    Bloggadress: http://www.xn--bstaproteinpulvret-ltb.se

Kommentera inlägget här: