veckans app - fit radio

Kategori: Veckans app


Hoppas ni haft en grym helg alla!!! Jag har haft en kanon helg och köpt klart alla julklappar, känns riktigt skönt! Så nu är det massa jobb som står på schemat. Och sen ska vi klämma in några gympass med.

Har hittat en riktigt grym musik app när du tränar. Helt gratis och du kan välja massa olika spelningalistor som är gjorda för all möjlig träning. Sen kan du själv komponera ihop listor med, inga avbrott eller reklam. Du kan även välja efter takt (BPM). Kan jag starkt rekommendera, så sjuuuuukt taggande!!




Kommentarer

  • Lisa säger:

    Helloo :) det står att man måste ha någon kod för att registrera sig? Zip kod typ.. Eller är jag inne på fel? Hihi kram Lisa

    Svar: Yes det stämmer, skriv bara in ditt postnummer så ska det funka:) kramis
    Sofia Andersson

    2012-12-18 | 15:20:47
  • Julia säger:

    Hej ! Jag har också lite problem med zip code. Jag skriver in mitt postnummer men det står att den inte funkar :/

    Svar: Vad lurigt:/ Testa att bara skriva in några siffror. Annars kan du gå in på deras hemsida fitradio.com och registrera dig med dig facebook-konto. Testa de två alternativen:)
    Sofia Andersson

    2013-02-19 | 11:04:00
    Bloggadress: http://thereseraquin.blogg.se

Kommentera inlägget här: