Frozzypack

Kategori: Kosttips

När jag fyllde för ett tag sedan så fick jag supersmarta matlådor, Frozzypack. Eftersom jag pendlar till skolan och i stort sett alltid har med mig lunch och mellanmål så vill man ju inte att maten ska bli förstörd. Speciellt inte om det är mjölkprodukter eller annat som blir dåligt i rumstemperatur.

Frozzypack har ett lock som är som en kylklamp så på kvällen lägger du locket i frysen (tio timmar för bästa effekt) och på morgonen sätter du på det på din låda och så håller sig maten kall i ca 7 timmar. Bra va?!? De finns i olika storlekar och olika färger. De är ganska dyra (pris beroende på storlek) men för mig värt det. I längden blir det billigare för att jag kan ta med riktig mat och slippa köpa dyr skräpmat ute. Du hittar olika återförsäljare på frozzypack.se

Dagens mellanmål är min favorit. Keso med apelsinbitar och kanel. Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: