Grattis älskling!

Kategori: Allmänt

Idag fyller min finaste 25, wiiiie!!! Så glad och stolt att få vara din flickvän. Varje dag gör du mig lycklig och får mig alltid att skratta!

När det kommer till träning är du en stor förebild för mig. För ett ex antal år sedan så var du jättesmal, se bild. Men genom stenhård träning och massvis med mat (ni anar inte vad vi lägger på mat varje månad) så har du fått en sjukt snygg och vältränad kropp. Nästan så jag ibland få stoppa dig så det inte blir för mycket. Den disciplinen du har är få som lyckas med. Dessutom tycker jag det är helt fantastiskt att inte bara se bilder på folk som gått ner i vikt utan även de som kämpar med att gå upp. Du kanske inte blir jätteglad att jag lägger upp denna bild, men älskling var stolt med vad du lyckats med!!! Det är grymt!!! Grattispussar från din tjej som älskar dig över allt och alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: