Älskade, underbara nike!

Kategori: Träningsmode

Nike nike nike, varför lyckas de alltid? Deras design går alltid hem. Jag bara älskar dem! Om cirka två veckor åker vi till Skottland för att fira en av min sambos släktingar där. I Glasgow finns Nike town, med bara Nike kläder och skor. Himmelriket:)
 
Här har vi ett par Nike air force, streetskor. Det sjuka med dessa är att jag hade ett par sådana i 12-13 års åldern och jag avgudade dem. Sedan försvann dem, men nu är det dags att skaffa sig ett par nya älsklingar. Lika coola till tjejer som till killar tycker jag.
 
 
Nike free run, ojojoj vad vi har sålt av dessa på jobbet. De är framtagna för barfota löpning då man ska springa på framfoten men folk köper dem till allt. På gymmet, löpning eller som streetsko. Så lätt och smiter åt som en strumpa på foten. Jag tillhör absolut den skaran som fallit för dessa.
 
 
 Tillsist har vi Nike Air Max, också en klassiker hos Nike. Har ett par vita och röda men denna färgkombination Safari, gillarjag starkt. För en annan som är och kommer nog alltid att vara en sportnörd, så är det kul att träning har blivit ett mode. Men framför allt, hur gött och skönt är det inte för fötterna att ha dessa skor? :)

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Verkligen snygga!

    2013-03-06 | 21:54:28

Kommentera inlägget här: