Veckans app - SR

Kategori: Veckans app

Veckans app hoppas jag många där ute redan har. Helt gratis och det finns massa med spännande att lyssna på. Sveriges Radio har samlat alla sina kanalers radioprogram. Denna app lyssnar jag ofta på när jag är ute på mina powerwalks. Tycker inte alltid man vill ha dunkade musik på utan ibland är det bara skönt att lyssna på en spännande dokumentär eller debatt. Appen är också grym för man kan ladda ner programmen och så kan man lyssna utan att ha internetuppkoppling. Perfekt på utlandsresan.

Mina favoriter är:
PROGRAM > Dokumentär > P3 dokumentär > Alla program
- Så spännande och riktigt riktigt bra dokumentärer.

PROGRAM > Livsstil > Kropp & Själ > Alla program
- Spännande forskning och heta samtalsämnen om vår hälsa.

PROGRAM > P1 > Sommar & Vinter i P1 > Alla program
- Kända personer berättar sina egna livshistorier.

PROGRAM > P1 > Konflikt > Alla program
- Lär dig mer om vad som händer i världen och få en bra bild från bådas sidor, kritiskt tänkande.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Riktigt bra program:) tack för tipset!!

    Svar: Ja eller hur!! Hur mycket spännande som helst finns det:)
    Sofia Andersson

    2013-01-25 | 09:51:44

Kommentera inlägget här: