Thaiboxning & första skoldagen

Kategori: Allmänt

Mycket roligt som hänt idag. Först och främst, min sjukgymnastutbildning har satt igång. Nervositeten jag hade innan, var helt i onödan för alla var så trevliga. Känns som vi kommer få en toppen klass. Största problemet är nog att hitta där på universitet, det är ju gigantiskt! Får ta med mig karta, kompass och gps:en.

Ikväll blev det ett riktigt spontan-träningspass - Thaiboxning! Aldrig boxats eller något liknande innan. Bara haft en boxsäck i mitt rum som liten, haha! Så för mig var teknik och allt helt nytt. En genomkörare för hela kroppen. Tufft och svettigt, precis som det ska vara. Så på onsdag kväll ska vi köra igen. Tack tjejer för att jag fick hänga på, ska vi beställa dessa shorts till nästa träning?;) hahahahaha!!!!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Lätt att vi måste!! Haha fatta vad impade alla skulle bli om vi kom i likadana rosa thaishorts;) eller så skulle de bara garva som fan;)

    2013-01-22 | 07:34:45
  • Stephanie säger:

    Dom måste vi köpa!!!!!! :P

    Svar: Eller hur?!?! Dom är som gjorda för oss!!!:D
    Sofia Andersson

    2013-01-29 | 22:23:36
    Bloggadress: http://steppan.blogg.se

Kommentera inlägget här: