Systeryster 25 år!

Kategori: Allmänt

Idag fyller min storasyster 25 år! Efter dagens jobb ska det firas med gott käk ute med hela familjen. Nästa helg blir det ännu mer partaj!!
 
För mig är du världens största förebild. Du har tvingats gå igenom så tuffa saker i livet som jag inte ens skulle önska min värsta fiende. Diabetes typ1, tumör, ryggmärgsskada, epilepsi, mjölkproteinallergiker är bara lite av all skit du fått. Ändå finns det ingen som har sådan energi och utstrålning. Som alltid ger av sig själv och stötta andra. Du har visat mig vad aldrig ge upp betyder. Trots att läkaren sa att du nog inte kommer kunna springa, så spelar du idag innebandy och tränar som ingen annan. Finner inte ord till hur stolt jag är. Hur lyckligt lottad jag är att ha dig vid min sida. Stark, Starkare, Julia. 
 
Stort grattis på din 25-årsdag! Jag älskar dig runt jorden och tillbaka ♥
 
 
Världens bästa storasyster ♥
 
 
(jag, storasyster, lillasyster) Din fantastiskt fina tatuering, syskonkärlek ♥

Kommentarer

  • Hanna säger:

    <3<3 Hon är verkligen helt underbar Julia!!! men det är ni båda två!!!! Stort grattis tilll Julia idag som gjort en sån galen resa och klarat det med bravur<3

    2013-01-19 | 14:42:34
  • Julia säger:

    Tack för alla dessa fina ord, blir alldeles rörd! Men vet du vad? Utan dig vid min sida hade jag aldrig orkat allt och varit där jag är idag! Utan dig ingen mig!
    Love you!

    Svar: Syskonkärlek ❤
    Sofia Andersson

    2013-01-20 | 10:09:56

Kommentera inlägget här: