Summering av detox

Kategori: Allmänt

Nu har jag kört på min detox i 10 dagar. Den största omställningen för mig har varit att dricka så mycket. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har jag nu tvingats besöka toaletten sjuhundraelva gånger mer än vad jag brukar. Vilket är jobbigt men bra, för man ska ju kissa ut mycket gifter och slaggprodukter. Det andra är att jag känner ingen uppsväld ballongmage. Utan den hälsosamma mat jag äter håller den i trim. Den tredje förändringen jag känner är att jag haft lite mer ont i huvudet. I mitt fall tror jag det beror på att jag inte sovit mina 8 timmar som jag måste. Utan det har varit runt 6 timmar och för mig gör det stor skillnad. Kan även beror på att jag detoxa och kroppen känner av att någonting inte är som det brukar.
 
Nu ska jag försöka köra på i 10 dagar till. För att kunna hålla en diet under en period tror jag det viktigaste är att planera och prioritera. Det är också två av ledorden när man vill uppnå ett mål. Jag måste planera in att handla mat så det finns i kylskåpet när det är dags att äta. Är det ett roligt tv-program men klockan redan börjar bli mycket, ja då gäller det att prioritera sin matlåda före tv-programmet. Sist men inte minst, måste jag prioritera in min sömn. Klockan tio på kvällen ska jag vara i bingen! 10 dagar till det ska jag klara, sen får jag äntligen äta nötkött, keso och kesella. Det jag saknar mest. Ha en toppen dag alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: