Planera tjejkväll på Intersport

Kategori: Allmänt

Varit ute på en lång power-walk. När klockan ringer undrar jag varje gång vad sjutton jag gör uppe nu men sen när man är klar, vilken känsla! Finns inget bättre. Är absolut inte träningsberoende;)

Ska upp till jobbet idag vid tio och planera en tjejkväll vi kommer ha på intersport A6, måndag den 28 januari kl.19-22. Med massa bra erbjudande, uppvisningar, leverantörer och massa träningstips m.m Så det får ni ta och planera in alla brudar, den kommer bli hur grym som helst!!!!
"SPORT TO THE PEOPLE"

Jag och mina kollegor på tjejmilen 2012.

Kommentarer

  • Madelene säger:

    Vilken härlig peppande träningsblogg du har! Dig kommer jag att följa. :)

    Svar: Vad roligt att höra:) Säg gärna till om det är något speciellt du önskar läsa om!
    Sofia Andersson

    2013-01-08 | 18:24:22

Kommentera inlägget här: