Galna tights

Kategori: Träningsmode

Januari är stor månad för massa nya fitnesskläder. Som träningsnarkoman och shoppaholic så kan man inte annat än att älska denna månad;) Precis som det är på vanliga kläder idag, så ska nederdelen vara mönstrat och så galet som möjligt. Så mycket färg och former det bara går. Innan har man alltid kört på svarta tights och sen kanske färg upptill men nu är det dags att bryta det. Här kommer dagens inspiration!
 
Röhnisch tone träningstights
Tights ifrån Röhnisch som är blanka i tyget och 7/8-längd. Dragsko i midjan. Nyckelficka bak. Reflexdetaljer. Trots att jag ska bli student så kan jag inte låt bli de här.
 
 
 
Nike Legend 2.0 prt ti poly tights
Mönstrade tights ifrån Nike som är i funktionsmaterialet Dri-Fit som håller kroppen torr och behaglig. Hög elastisk midja. God rörlighet. Ficka på insidan. Flata sömmar minskar risken för skav.
 
 
Casall crocko 7/8 tights
Trendiga 7/8-långa tights som kommer från Casall. Material med reptiltryck som har bekväm passform och god funktionalitet tack vare den stilrena designen och Sensitive®-tyget.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Är avundsjuk på dig för att du köpt de blåa! Svincoola! Du får hålla koll på mig nästa gång jag är och hälsar på så jag inte hamnar i garderoben...

    Svar: Hehe om du är snäll så kanske du kan få låna dem;)
    Sofia Andersson

    2013-01-18 | 17:56:55
    Bloggadress: http://historianomida.blogg.se

Kommentera inlägget här: