Trotsar mina dumma ben!

Kategori: Träningstips

Två operationer och fortfarande vader som inte vill fungera som vanligt. Ibland vill man bara lägga sig ner och ge upp och skita i allt. Men det finns inte i min världen! Alla har vi något hinder. Då gäller det att göra det vi kan.
Imorse körde jag lite hemmaträning innan jobbet. Det blev lite styrketräning med min gymstick och ett av programmen på NIKE TRAINING-APP (gratis-app) Jag valde workout: GET STRONG > INTERMEDIATE > SQUAT PARTY 30 min!!! Riktigt grymt, kan jag starkt rekommendera. Har man hantlar så är det bra annars kör man bara utan eller fyller en flaska med vatten. Medicinboll är heller inget måste utan jag körde armhävningar fast växelvis lyfter upp vänster eller höger ben för att utmana kroppen ordentligt. Så idag låter vi inte våra skador eller sjukdomar ta över oss utan vi kör över dem och gör det vi kan!!!!

Kommentarer

  • May Andersson säger:

    Beundrar dej att du kämpar på trots allt! Kram mammi. <3

    Svar: Det är du som lärt mig:) <3
    Sofia Andersson

    2013-02-04 | 21:19:13

Kommentera inlägget här: