Tapaskväll

Kategori: Kosttips

Jag och mina kära vänner har ett litet problem. När vi ska göra något så tenderar det alltid att förstoras upp. Som ikväll, vi skulle ses några stycken och chilla och käka gott. That's it.

Det slutade med att vi blev 14 personer, alla hade med sig varsin tapasrätt så varje person fick 14 små rätter (på tapasrestauranger rekommenderas 4-6). Inte nog med det, alla hade gjort rätter som jag personligen tyckte var godare än dem man får på dyra restauranger. Hopplösa är vi. Ordet lagom passar inte oss, allt eller inget.

Bjuder på lite smarriga bilder från kvällen. Är så lyckligt lottad som har så fina vänner, puss på er!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    så galet! en samtidigt så kul! får man välja på allt eller inget så väljer man ju givetvis allT! lagom är ju lite tråkigt:P

    Svar: Jag håller helt med!! Världens bästa vänner har jag!!!:D
    Sofia Andersson

    2013-02-03 | 17:28:51

Kommentera inlägget här: