Mot nya mål

Kategori: Allmänt

Träning och envishet ger resultat! Alla har vi olika mål och ett utav mina har varit att få mer definierade muskler. Att faktiskt se resultat av tung styrketräning. Jag har alltid tränat mycket i mitt liv men då har det alltid handlat om att bli så bra som möjligt i en sport, fotboll och innebandy. På senare år när min skada och motivation hindrade mig från att fortsätta så har jag hittat nya utmaningar och mål. 


På den första bilden är jag i augusti 2012 och den andra är jag i februari 2013. På den sista bilden så har jag nog lärt mig att "spänna" musklerna ordentligt för den första är jag riktigt kass. Sen om man är lite brun så syns det mer. Men visst är det skillnad?! Så ge inte upp, vad du än har för mål, med envishet och beslutsamhet så kan vi alla!

 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Grymt!! :D riktigt bra jobbat! Kram Lisa

    Svar: Tack snälla du:) kramis!
    Sofia Andersson

    2013-02-07 | 08:45:10
  • Frida Stomeus säger:

    Helt sjukt! Va duktig du är!

    Svar: Tack söt du!! Kramis
    Sofia Andersson

    2013-02-07 | 11:19:19

Kommentera inlägget här: