Frossar i choklad

Kategori: Allmänt

Ni som tror att jag alltid äter nyttigt och alltid lever hälsosamt vet inte min stora last, CHOKLAD! Tror jag har ärvt det av min kära mor, för hon är likadan. Skulle utan tvekan kunna äta choklad till frukost, lunch och middag. Måndag till söndag och januari till december. Men det skulle inte min kropp må bra av så försöker hålla mig till helgerna. Ikväll är en sådan kväll, redan ätit upp en hel chokladkaka. Tur att jag avgudar mörk choklad eftersom det är nyttigare. Hoppas alla har en toppen kväll och glöm inte att ibland njuta av det goda i livet ♥
 

Kommentarer

  • May Andersson säger:

    Så sant Sofia! Du har ärvt "chokladlasten" av mej! Visst är det gott! Kram💗mamma.

    Svar: Ja det är farligt gott mammi!!! Ska vi ta en choklad-dag snart, bara du och jag? Frossa i oss massa;)
    Sofia Andersson

    2013-02-03 | 01:26:50
  • May Andersson säger:

    Jaaaaaaa Sofia! Det gör vi! MUMS!!!!!

    2013-02-04 | 21:15:33

Kommentera inlägget här: