First night in Linköping

Kategori: Allmänt

Hej på er alla:) 
Hoppas er vecka har startat bra! För min del så har jag idag för första gången varit ute på fältstudie/praktik. Inte för att jag på långa vägar är färdigutbildad utan för att jag ska få se hur det kan se ut för en sjukgymnast. Jag var på ortoped/kirurgi och fick se vad en sjukgymnast gör för de som är nyopererade. Väldigt spännande och så bra att få komma ut så tidigt tycker jag. 
 
Nu sitter jag här i lyan i Linkan, fixat iordning och pillat lite. Känns riktigt hemtrevligt. Lägenheten är tänkt som en "övernattningslägenhet" där jag kan stanna när det är långa dagar och mycket plugg. Innan det blir läggdags ska jag träna lite här. Gymsticken och träningsbandet åker fram och musiken höjs. Finns inget skönare än att gå och lägga sig efter lite träning. LOVE WORKOUT!
 
Imorgon har vi en heldag med klassen då vi först ska diskutera om våra olika fältstudier. Därefter blir vi bjudna på mat och sedan har jag hört rykten om yoga men vi får se vad det blir för spännande. Mjukisbrallorna åker iaf på, gött. Sov sött! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: