ledig fredag

Kategori: Allmänt

Skönt med ledig fredag:) som tur är har jag köpt alla klappar så slipper ge mig ut blanda alla ivriga och galna julklappssökare. Men det finnas annat som behövs göras - städa, tvätta, handla, laga mat och givetvis träna. ..och där försvann hela dagen. Jag är expert på att planera in alldeles för mycket på mina lediga dagar. Känns inte ens som att jag varit ledig. Måste verkligen lära mig att man faktiskt få sätta sig i soffan och bara slappa!

Ikväll ska jag iallafall kolla på mitt gamla lag JIK när de lirar. Håller alla tummarna för tre poäng! Älskar att gymma och kunna träna när man vill, men shit vad man saknar den där goa lagkänslan man hade när man spelade i ett lag. Den är oslagbar!
Trevlig helg på er alla ❤

 

Jag för två år sedan spelandes i JIK.

Älskar att fylla upp kylskåpet!

Fit'n clean tvättmedel -hur bra som helst. Tvättar rent men tar även bort svettlukten! Och är miljövänligt! Behövs bara användas nån gång då och då på dina träningskläder. 99kr på intersport!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: