Träna på resande fot!

Kategori: Träningstips

Som ni alla vet så finns det aldrig några ursäkter för att inte träna. 24 timmar varje dygn få vi alla, så det är du som bestämmer vad du gör med dem. Idag åker vi till Glasgow och är borta tills onsdag, ska bli riktigt skönt med lite ledighet. Dock älskar jag träning så mycket och behöver min dagliga dos så då får mitt träningsband följa med ner i väskan. Så kan man träna lite själv på morgonen eller kvällen.
 
Träningsbanden tycker jag är det absolut bästa när man ska kunna träna på resande fot, eller har lite med utrymme i hemmet men ändå vill kunna träna. Hade med mig det när vi backpackade i Asien, hur smidigt som helst. Jag och Amanda använde dem flitigt. Väger ingenting och tar inte någon plats. 179kr på intersport. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: