Zucchinipasta

Kategori: Recept - Lunch & Middag

Hemma i Sverige igen. Har haft det så bra man bara kan ha. Kanske shoppat lite för mycket, vill inte inse att jag är student. Men som jag brukar säga, shopping är ju mitt intresse;)

Nu har jag vrålpluggat det jag missat när jag varit borta. Hoppas jag fattat det någorlunda ändå. Just nu har vi börjat en ny kurs som handlar om en god hållning och en anatomisk grundställning/grundposition. Mycket svåra ord att lära sig, latin är ju för mig ett helt nytt språk men det ska nog gå bra.

KvällenS matlåda tills imorgon fick bli zucchinipasta med köttfärssås, nyttigt och smidigt. Jag tar bara en osthyvel och river zucchinin på längden. När jag rivit så många jag vill ha tar jag bara en kniv och skär dem i något smalare strimlor. Kokar dem sedan i salt och vatten i max en minut. Vips så är det klart!!! Slänger in lite bilder från Skottlandresan med, puss på er!

Zucchinipasta med köttfärssås.

Hittade två nya fina och billiga ryggsäckar, perfekt till plugget.

Så sjukt mäktiga byggnader i Glasgow och Eddingburg. Vissa kvällar spårade mer än andra, tror grabbarna hade riktigt kul. Tills vi brudar ägde upp dem i en Harlem shake, aldrig skrattat så mycket!

Shoppa, shoppa, shoppa. Jag, Jullan och Emmy kan det där. Lite bowling blev det en kväll med.

En bild säger mer än tusen ord. Jag älskar skor.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: