jag ska bli sjukgymnast

Kategori: Allmänt


Yes, det stämmer!! Nu har jag äntligen bestämt mig. I minst tre år ska det pluggas, men det känns faktiskt inte så jobbigt utan det ska bli riktigt spännande! Älskar att lära mig och nu får jag förmånen att läsa om det jag tycker är intressant. Förhoppningarna är sen att få jobba mest med idrottsskador (och kanske lite personlig träning) eftersom det är de som ligger mig närmst om hjärtat. Men den som lever få se!

Det tråkigast är att jag kommer sakna mina jobbarkompisar så sjukligt mycket. Ni är världs bäst! Underbara människor med en stor portion humor som jag älskar. Men som tur är kommer jag jobba kvar på helger och så ofta jag kan. Så nu håller vi tummarna för att 2013 blir en fantastisk start på ett nytt kapitel.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Så himla rätt Fia!!!!!! Är så säker på att du kommer bli en fantastisk sjukgymnast och ev personlig tränare<3

    Svar: så söt du är!!! Tycker vi ska spinna vidare på vårt samarbete;)
    Sofia Andersson

    2012-12-13 | 21:25:54

Kommentera inlägget här: